12.18.2010

Just 4 u!!

16.12.2010

"Mummy, i'm in love.." hahaha.. Segala angan2 selama ni, dah pun jadi kenyataan. Kalau selama ni aku cuma berangan nak ade hubungan dengan kau, finally tu semua dah jadi kenyataan. Thankz to you my dear, Nur Ain Syafiqah =)

Tak ade kata2 yang boleh aku dapat fikir untuk gambar kan rasa bersyukur aku selain "Alhamdulillah". Sememangnya, aku rasa ni lah satu anugerah yang terindah yang Allah kurnia kan pada aku. Thank you Allah for this feeling. Thank you Allah for sending her to me.


Untuk kau, thankz sebab sudi terima aku. Kau buat aku mula kenal cinta sebagaimana dahulu. Haha, apsal jiwang poyos ayat2 aku semua. Kau larh ni jiwang2, sampai aku pown da t'ikut same. Tak kesah la sume tu. Yang penting, i lurve u and that remains my dear.

Macam yang aku cakap sebelum ni, aku tak suka tabur macam2 janji, tapi percaya lah, aku akan cuba jadi yang terbaik untuk kau and i'm serious bout it. Aku mintak kalau ada salah yang aku laku kan, jangan la kau takut2 nak tegur. Aku tak lah s'perfect orang lain, so i hope u accept me for who i am.


Kalau sebelum ni,  i lurve Allah, i lurve my parents, i lurve my friends, i lurve my blog, sekarang ni list tu bertamabah. i lurve u my dear. lurve u so damn much. lurve u nur ain syafiqah md din and i hope that we will last 4 ever =)


Update: Dah hampir dua bulan kitorang break up which is berpunca dari kesilapan aku sendiri. Aku tak akan blame kau dalam hal ni. Ape2 pun, semua benda dah jadi n aku anggap ni semua satu pengajaran untuk diri ini. Dun worry, kitorang masih berkawan.  Aku kawan kau, dari sini sampai mati. Ingat tu okies?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...