7.10.2011

Fast Update #1

Salam n hye guys. Setelah berzaman dah tak update blog famous ni disebab kan sibuk dengan kerja dan juga sibuk dengan first week dalam universiti, akhir nya dapat hidayah untuk bergiat aktif balik dalam bidang ni. Yewlarh, ade netbook and streamyx yang dah sah2 free ni, memang pantang ade mase manjang ngadap netbook saje larh keje nye. Sampai tengok Facebook pun dah rasa nak muntah. Haha.. Jadi nye, kembali larh dengan blog ni. Ape larh merepek panjang2, jom move on ke perkembangan aku sekarang.




  • Mahasiswa dah sekarang ni..


Macam korang yang dapat tawaran upu tu, aku pun dapat jugak okey. Korang semua dapat jauh2 kan, aku dapat dekat je. Aku sekarang jadi mahasiswa kat Universiti Teknologi Mara Kampus Alor Gajah. Ala, Melaka je. Tak macam korang yang dapat sampai kat Dungun tu. Kat sini aku di offer course Diploma Pengurusan dan Teknologi Pejabat. Bahasa singkat nye bagi student2 kat sini, OM. Budak2 UiTM tau la. 


Basically, course ni objektif dia nak make sure student2 yang grad dari course ni nanti dapat kerja kat ofis. Subjek2 die pulak, semua basic2 berkaitan office. Dari subjek typing sampai la subjek personality development.Keje ofis mesti la kena smart2 kan. Haha.. Selain tu, ada la jugak subjek2 wajib macam english dengan agama.



  • Dah pandai nak menggatal dah sekarang..

Haha, yang part ni terpaksa mengaku. Memang dah pandai menggatal dah anak pak Leman ni sekarang. Padahal dari dulu memang menggatal je kot keje nye. Haha.. Benda ni semua memang boleh elak, tapi kalau dengan berpasangan boleh buat kita lebih baik, why not kan as long jaga batas yang ditetapkan syarak.Huh, ayat propa sungguh. Cerita lebih lanjut pasal ni, sila tunggu kat post istimewa akan datang ye..




  • Dah semakin matang.. Propa ye!!


Haha, yang ni tak tahu la nak kate macam mane. Nak kate ye, macam tak pulak... Sikit tu ade la sebab sekarang dah pandai pikul tanggung jawab. Pikul tanggung jawab jadi ketua kelas je, bukan ape pun. Padahal handle kelas pun tak reti, tunggang langgang jadi nye. Yang penting, sekarang aku dah pandai basuh baju sendiri walaupun guna mesin basuh. Hahaha..

Okey, tu je larh dulu rasa nye update dari aku. Buat ni pun bukan ape, senang kalau ade member2 yang tanye update dari aku. In case aku busy dengan assignment and boleh la suruh member2 tu refer kat blog ni. Al maklum la, mahasiswa memang banyak assignment. Haha..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...